torsdag 12 mars 2009

Jag är fri!

Sex veckors isolering är nu över! Jag hade fått stränga order av min man att ingen fick ploga vägen innan han kom hem med nya snöslungan. Nu är underverket här.



Efter idoga försök blev han ändå tvungen att låna en traktor.



Mannen i mitt liv tror att det kommer att gå utmärkt men slungan i fortsättningen, om han använder den ofta. Glatt konstaterar han, där han dryper av svett, att man också får motion.
Men vänta här...vem är det egentligen som är hemma och vem är det som är borta veckor i sträck?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till friheten! =)

Anonym sa...

Hej!
Det är bara att läsa så mkt som du vill! Hehe va söt du är, inge kli garn va? :P

Ha de bra och hoppas du fick ner simon i sängen så han kom upp till skolan!
/Denise

Denise sa...

Jag tappade kulan en dag när ja höll på att pilla på den och sen blev jag sjuk i samma veva och när ja väl hittade kulan så gick de inte att få in piercingen igen så därav är den urtagen haha :)