fredag 28 maj 2010

Konsenkvens

Jag firade att jag slutat banta med en stor mjukglass och sen ett skromål på Frases. Aldrig har det smakat så gott! Fick sedan riktigt ont i magen och tillbringade resten av dagen på toan. Men det var det värt!

Var superstressad i morse, skulle lägga sista handen på Bästa L's byxor som jag sytt upp. Upptäckte samtidigt att hela asken Tramadol var försvunnen (100 pack). Fick hyfsat mycket panik efter ett dag. Insåg att någon måste ha stulit dem. Å vad ska jag göra, ringa och sjukan och säga att de är borta och att jag behöver 100 till. INGEN skulle ha trott mig. Fick hjälp av K att desperat be till Gud och Jesus och alla änglar att jag skulle hitta dem. Sen gick jag upp på kontoret/förrådet/syrummet, stoppade in handen i hålet på skrivaren där papperet komer ut. DÄR INNE VAR DE! Egentligen är nog det det sista stället jag skulle letat på.

jag har varit till frissan. Ville inte ta ett EFTER kort nu då snälle T tycker att jag ser ut som Ronja Rövardotter, vet inte om det är så mycket bättre än ett skogstroll.

Ha en bra natt!

Inga kommentarer: