fredag 7 maj 2010

Dygnsrytm

Min dygnsrytm är nalta ogredi om jag ska uttrycka mig i klartext. Jag har gett upp mina försök att gissa hur och när jag kommer att sova vilket i sin tur innebär att det inte är någon idé att planera sin dag.

Idag hade jag storslagna planer. När jag vaknade vid fyra av helvetesvärken konstaterade jag att det var kanonväder. Räknade med att somna om efter lite smärtis och morgongymnastik men icke! Jag var så trött att ögonen gick i kors och håret stod rätt upp men vaken var jag. Vid tolv gav jag upp, orkade inte sitta rakt utan gick och lade mig för att sova ca 2 tim. Ställde ingen väckare eftersom jag aldrig sover mer än 2 timmar i sträck. Vaknade 18.45.

Nu ska jag scrappa lite medan jag funderar på om jag orkar gå en kvällspromenad till brevlådan.

SOV GOTT!

Inga kommentarer: