fredag 22 juli 2011

Bluuäh!

Det har varit så himla skitkul med främmande, det har det verkligen. Jag är så glad att båda "gängen" kom, det är jag verkligen. Jag tycker också att det är verkligt roligt att komma sig ut och jobba lite. MEN...nu har jag rasat ihop fullständigt. Låg i soffan hela dagen igår och det verkar inte bli en bättre dag idag. Verkligt synd för solen sken från en klarblå himmel både igår och idag.

Min rygg har också kraschat, jag vet inte om det beror på långvarit soffläge eller om jag har en släng av reumatism. Jag har också ont i stortålederna och det skrämmer mig en smula. Det får bara inte vara ett skov, det får det inte. När jag sist var på läkarbesök i Sunderbyn kom vi överrens om att jag skulle höra av mig när jag behövde deras hjälp. Nu vet jag att deras hjälp består av cellgift. Förut var jag en varm förespråkare för cellgift eftersom det sänker immunförsvaret som är boven i dramat. Jag tyckte rent av att det var puckat att inte ta det och riskera trasiga och förvridna leder. Nu är jag inte så säker längre....bara jag tänker på bokstaven C mår jag illa och vill kräkas.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: